Spoedpost Zeist

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112
Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Ik heb een klacht over de spoedpost. Wat moet ik doen?

“Op de huisartsenspoedpost doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts, over de gang van zaken aan de telefoon of over de werkwijze op de spoedpost. Laat in zo’n geval van u horen.

Het beste is om uw probleem of ergernis meteen te bespreken met een van onze medewerkers op de huisartsenspoedpost. Daar staan we altijd open voor. Komt u er met de (betrokken) medewerker niet uit, dan kunt u uw klacht indienen via ons klachtenformulier. U kunt ook schriftelijk een klacht indienen bij UNICUM Huisartsenspoedzorg, t.a.v. de klachtenfunctionaris, postbus 216, 3720 AE Bilthoven. Of bel tijdens kantooruren met het secretariaat van UNICUM Huisartsenspoedzorg via 085 – 877 22 58. Het secretaraat zorgt er dan voor dat u wordt teruggebeld door de klachtenfunctionaris.